miercuri, 21 noiembrie 2012

Inceputuri

De foarte mult timp ma gandesc sa fac un blog si imi fac scenarii, cu final mai mult sau mai putin fericit, despre ce fel de critici o sa primesc. Citind ce scriu altii pe blogurile personale mi-am dat seama ca aceasta activitate, ca de altfel multe altele, este una care depinde numai de cel care o  face. Nu are nici un fel de legatura cu cei din jur, este o adunatura de ganduri proprii care nu se pot formula in asa fel incat sa nu deranjeze si nici nu se doreste asta.
Deranjul produs de blog este relativ la starile persoanelor care-l citesc. Atacurile la persoana nu-si au locul in nici un blog, cei care fac asta nu scriu pe un blog, scriu pe orice altceva.
Acest blog nu are un subiect. Este exact ce scriam mai sus: o adunatura de ganduri personale care nu au menirea de a lovi in cineva sau in ceva. Sunt articole independente care nu au un continut ce trebuie memorat sau citat.
Blog-ul asta e pentru mine, sunt gandurile mele puse intr-un fisier pentru a-mi aduce aminte ce-mi placea si ce nu, ce gandeam si ce nu, ce simteam si ce nu la un moment dat in viata. Viitorul o sa-mi spuna daca e util sau nu.
Tot ceea ce se scrie aici se poate citi dar nu se poate interpreta in nici un fel decat asa cum cred eu.
Multumesc celor care-l citesc si tuturor celorlalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu