miercuri, 21 noiembrie 2012

O secunda care schimba o viata

O zi oarecare. Un frig patrunzator care prevestea un 1 decembrie frumos, vin cald cu multa scortisoara si foarte multa lume. Un oras linistit se trezeste in mijlocul celei mai mari sarbatori a romanilor de pretutindeni fara sa i se spuna ca o sa fie cea mai grea zi din an.

Noaptea de 30 noiembrie este o noapte insemnata in viata mea. Este noaptea in care viata mea s-a schimbat. In 30 noiembrie este noaptea Sfantului Andrei si Anul Nou Dacic.

Era o noapte frumoasa in care, intr-un aparament inchiriat, o mana de oameni s-au adunat sa sarbatoreasca un eveniment important pentru ei. Vin fiert, povesti frumoase despre daci si multa caldura, asta era atmosfera in acea seara de Sfantul Andrei. Am ajuns acolo cu un scop bine stabilit fara nici o legatura cu cineva din acel apartament; trebuia sa-mi ajut un prieten sa repare un televizor. Am plecat de acolo mult mai tarziu decat trebuia dar am plecat cu o bucurie nespusa.

Am plecat cu golul din inima umplut. Se spune ca inima omului este goala. Ea se umple cu bucurii pe masura ce crestem cu fiecare eveniment important din viata. Prima dragoste umple golul pentru prima data. Este un moment special, este ceva ce nu poti uita pentru ca este prima data cand inima bate mai greu, mai repede si face un zgomot infernal.

Acea noapte de Sfantul Andrei a fost cea mai calda noapte din viata mea. Nu auzeam nimic decat vocea EI. Desi era la patru pasi de mine si intre noi erau cativa oameni, respiratia ei se auzea foarte clar, bataile inimii se loveau de tamplele mele si vocea EI imi soptea sa raman. Nu puteam pleca desi era tarziu. La un moment dat am anulat tot ce aveam de facut a doua zi si am promis ca raman sa O privesc pana adoarme. Sa vad daca si atunci cand doarme soaptele EI imi spun sa raman.

M-a trezit cineva, era EA, imi spunea ca trebuie sa plecam si ma intreba in ce directie vreau sa mergem. Aproape instinctiv i-am soptit adresa unde stateam. Am ajuns acasa fara sa-mi dau seama pe unde, cu ce si in cat timp, tot drumul m-a tinut de mana. Camera in care ne-am intins era intunecata si primitoare. Se schimbase parca de indata ce am intrat cu EA acolo.

A fost o noapte lunga si linistita, ziua ce a urmat a fost si mai lunga si noaptea urmatoare mai frumoasa, mai calda si mai linistita. Pluteam parca intr-un val de ceata ce zbura peste tot ce insemna realitate. Au urmat alte nopti si zile in care pluteam de pe un val de ceata pe altul si luna cu soarele incalzeau orice corp pe care-l atingeam.

Asa se schimba viata unui om intr-o clipa dintr-o noapte, intr-o noapte dintr-o zi, intr-o zi dintr-un an, intr-o secunda in care inima iti este goala !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu